Review | Jonlivia S+ HotPants 瘦身裤

February 09, 2017

哈喽各位!
最近快过完年相信大家的体重的增加了不少,我自己也包括在内TT
面对美食的诱惑每个人都受不了,但最重要的还是要多运动噢!
小妹最近过完年也要开始计划瘦身了。
不过我本身的体质不容易流汗,需要跑很久很久很久的跑步机才流了那么一点点汗,认识我很久的朋友也知道我在太阳底下走远路都不会流汗哈哈,所以才特容易水肿肥胖。

最近呢我运动开始穿这件Jonlivia S+ Hotpants 瘦身裤,为什么我会选择Jonlivia 这款裤子呢?

Jonlivia瘦身裤是使用100% 纯热裤制作的,布料本身很软很有弹性,所以穿起来感觉更舒适噢~

除此之外,这款瘦身裤是使用高品质的Neoprene塑胶制成的,裤子的厚度能够带来更好的飙汗效果。

虽然前面我强调过裤子的布身很厚,但其实它穿起来很通风,不会因为不通风的关系导致皮肤敏感。


 这款Jonlivia瘦身裤有缝2层,所以不用怕做大动作或一字马会破掉。

我平时想要自己去跑步时常常会有该不该带电话出门的烦恼,因为必须得用手拿,有时放在口袋也不舒服。
我本身特别喜欢这款瘦身裤的一点是它后面有设计了一个能够伸缩的小口袋是能够装电话的哟!(救星啊啊啊啊啊啊啊啊)

 瞧,我的电话这么大也能够装得下,而且一点都不会让你的背后感觉很不舒服,怎样动都行!

 还有还有,我发现它有显瘦效果!我穿上它之后大腿间有细缝,还能够修饰我的水桶腰xD

 连肚腩都不见了好感动TT

现在Jonlivia S+ Hotpants卖RM188, 如果不喜欢太长的裤子的话它们家也有短的设计噢!

更多详情可以到Jonlivia网址看看哦!

JONLIVIA
 网址: 

面子书:

 电邮:
 
 营业时间;
Monday to Friday (9 a.m- 6p.m.)

 晚安咯♥



You Might Also Like

8 comments

  1. Woah I like that it has a zip compartment to keep stuff! I always find it so annoying that most exercise pants doesn't have a compartment to keep stuff!

    ReplyDelete
  2. I have read so much about this pair of hotpants that I am moved to get a pair for myself. I believe that wearing it would motivate me to workout more!

    ReplyDelete
  3. Read so much review about this kind of hotpants. But I think exercise is the most effective way to slim down.

    ReplyDelete
  4. I like this sweat pants also, its help to slim down at the same time.

    ReplyDelete
  5. It got that huge compartment and doesn't show? That is one very intelligent pant!

    ReplyDelete
  6. i wish i can fit into these too :D:D

    ReplyDelete
  7. seems like a good pants to lose weight. will try it out soon

    ReplyDelete
  8. Looks so comfy on you. and yes, i have to agree that i love the design of it

    ReplyDelete